The Emperor's Palace
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

The Emperor's Palace

The forum for everyone that consider themselves friends of Emperor Montezuma, to discuss everything between heaven and earth (and whatever else you may have in mind)
 
HomePortalSearchLatest imagesRegisterLog in

 

 The Dark Knight!

Go down 
3 posters
AuthorMessage
Montezuma
Grand Emperor
Grand Emperor
Montezuma


Posts : 246
Join date : 2007-09-06
Age : 36
Location : The Royal Imperial Palace

Character sheet
Personal Trait: Omnipotent
Society Status: Ruler of the world
Slogan: Obey me, for I am thy Emperor!

The Dark Knight! Empty
PostSubject: The Dark Knight!   The Dark Knight! Icon_minitimeThu Jul 03, 2008 9:32 pm

Jeg gleder meg noe SYKT! Very Happy

Og hvem gjør vel ikke det?! Batman Begins var én av de beste superhelt filmene jeg har sett, og så langt er anmeldere verden over fra seg av beundring for Nolan's nye film om den svartkledde flaggermusen. (flaggermannen scratch ?)
Spesielt trekkes Heith Ledger fram som en absolutt genial Joker, som er langt mer skremmende (og troverdig) enn andre skurker vist på film (elsker forøvrig latteren hans), og også de andre skuespillerne, inkludert nykommeren Gyllenhaal, gjør glimrende roller. Så langt har ikke trailerne vist så mye, men jeg håper det blir minst like bra som Batman Begins, så skal ikke jeg klage. Men mye tyder på at dette blir ENDA bedre.
Hva tror dere, folkens?
Back to top Go down
https://famousthomas.forumotion.com
skogmannen
Baron
Baron
skogmannen


Posts : 129
Join date : 2007-09-06
Age : 36
Location : far up your ARSE

Character sheet
Personal Trait: Vocabulary heavily infected by WoW
Society Status: Leader of Molvania
Slogan: Svein is a fool

The Dark Knight! Empty
PostSubject: Re: The Dark Knight!   The Dark Knight! Icon_minitimeThu Jul 03, 2008 9:39 pm

er fullstendig enig, har no vel sett en og anna trailer, og jokeren ser helt rå ut, litt rart at han er dau, men gleder meg til den ja.
Back to top Go down
zarcane
Clan Chief
Clan Chief



Posts : 14
Join date : 2007-09-12

The Dark Knight! Empty
PostSubject: Re: The Dark Knight!   The Dark Knight! Icon_minitimeThu Jul 03, 2008 9:53 pm

Har det komt noko anmeldelse av The dark knight?
The dark knight er den filmen eg gleda meg mest til akkurat nå, Batman begins var utruleg bra (favoritt heltefilmen min).
Eg er sikker på at The dark knight blir ein av årets beste filmer inkludert Cloverfield (eg grøssa bare av å tenke på den affraid ).
Back to top Go down
Montezuma
Grand Emperor
Grand Emperor
Montezuma


Posts : 246
Join date : 2007-09-06
Age : 36
Location : The Royal Imperial Palace

Character sheet
Personal Trait: Omnipotent
Society Status: Ruler of the world
Slogan: Obey me, for I am thy Emperor!

The Dark Knight! Empty
PostSubject: Re: The Dark Knight!   The Dark Knight! Icon_minitimeThu Jul 03, 2008 9:58 pm

zarcane wrote:
Har det komt noko anmeldelse av The dark knight?

Yes, flere! Her er to:
- http://www.rollingstone.com/reviews/movie/16155928/review/21477208/the_dark_knight
- http://movies.ign.com/articles/884/884876p1.html

zarcane wrote:

The dark knight er den filmen eg gleda meg mest til akkurat nå, Batman begins var utruleg bra (favoritt heltefilmen min).
Eg er sikker på at The dark knight blir ein av årets beste filmer inkludert Cloverfield (eg grøssa bare av å tenke på den affraid ).

Ja, er helt enig. Cloverfield var også virkelig konge. På en syk måte. En sykt god måte rabbit
Back to top Go down
https://famousthomas.forumotion.com
zarcane
Clan Chief
Clan Chief



Posts : 14
Join date : 2007-09-12

The Dark Knight! Empty
PostSubject: Re: The Dark Knight!   The Dark Knight! Icon_minitimeFri Jul 18, 2008 11:56 pm

Nå har eg lasta ned Batman Begins. Eg gleda meg til å se den, oppvarming før "The dark knight" Wink
Back to top Go down
Sponsored content





The Dark Knight! Empty
PostSubject: Re: The Dark Knight!   The Dark Knight! Icon_minitime

Back to top Go down
 
The Dark Knight!
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
The Emperor's Palace :: Entertainment :: Movies-
Jump to: