The Emperor's Palace
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

The Emperor's Palace

The forum for everyone that consider themselves friends of Emperor Montezuma, to discuss everything between heaven and earth (and whatever else you may have in mind)
 
HomePortalSearchLatest imagesRegisterLog in

 

 Den verste (-beste) filmen!

Go down 
2 posters
AuthorMessage
Montezuma
Grand Emperor
Grand Emperor
Montezuma


Posts : 246
Join date : 2007-09-06
Age : 36
Location : The Royal Imperial Palace

Character sheet
Personal Trait: Omnipotent
Society Status: Ruler of the world
Slogan: Obey me, for I am thy Emperor!

Den verste (-beste) filmen! Empty
PostSubject: Den verste (-beste) filmen!   Den verste (-beste) filmen! Icon_minitimeWed Apr 28, 2010 11:15 pm

Vi har alle sett dem. Filmer som er så dårlige, så forferdelige uten sammenligning at de kan ikke annet enn å bli fantastiske Smile Det finnes nok av eksempler på dette, så jeg tenkte vi kunne ta en liten liste her over de beste av de verste, gjerne akkompanert av et kjapt sammensurium om filmen og dommen av den.

Siden jeg startet dette herlige temaet, kan jeg liksågodt begynne:

DEATHSTALKER (1983)

Deathstalker er en dude som færer rundt i skogen og redder kvinner han krever å ha sex med som betaling. Etter en slik mislykket handling blir han kontaktet av skogens konge, som trenger Deathstalkers hjelp til å ta tilbake borgen hans fra den onde trollmannen Munkar. Deathstalker nekter, men blir plutselig interessert når han får vite av ei heks at Munkar har 2 "items of power", så hvis han får tak i de to samt et skjult sverd vil han "bli til kraften" (hva enn det betyr). Munkar blir "hjulpet" av to medhjelpere, en sverd-dude og ei sverd-dame (som går med usannsynlig lite klær). Begge dauer som følge av at de valgte å bli venn med 'Stalker. I mellomtiden får Munkar greie på at Deathstalker er der ute, så siden han er "helten" må han dø. Seriøst, det er forklaringen til Munkar. Mellom tiden det tar for disse to å fight off (hvor seff Stalker vinner) møter vi en Mr. Pig som er sterk nok til å rive av folks armer han bruker som slagvåpen, en gal gnom, en stygg gnom som ble menneske fordi Deathstalker kunne forvandle seg til en gutt som ikke er en gutt (?!) og mye annet lunacy.

For å si det som Crow i MST3k: Filmen(e) har ikke nok 'deathstalking'.

DOM:
Herlig cheesy Hollywoodsk 80-talls fantasy tolkning uten budsjett eller seriøs tone. De kunne kuttet ut dialogen fullstendig. Plenty av scener som ikke eier logikk. Hovedperson du vil hate. Hvordan de klarte å lage tre "oppfølgere" er forbi meg. Sterk 5'er.
Back to top Go down
https://famousthomas.forumotion.com
skogmannen
Baron
Baron
skogmannen


Posts : 129
Join date : 2007-09-06
Age : 36
Location : far up your ARSE

Character sheet
Personal Trait: Vocabulary heavily infected by WoW
Society Status: Leader of Molvania
Slogan: Svein is a fool

Den verste (-beste) filmen! Empty
PostSubject: Re: Den verste (-beste) filmen!   Den verste (-beste) filmen! Icon_minitimeThu Apr 29, 2010 5:12 am

dude, er detta filmen med klippet av han griseduden som river at arma til en dude, og klakker han med den etterpå?

er jo faen meg det beste er har sett ever. herregud.

https://www.youtube.com/watch?v=hjtflqyU54U
Back to top Go down
Montezuma
Grand Emperor
Grand Emperor
Montezuma


Posts : 246
Join date : 2007-09-06
Age : 36
Location : The Royal Imperial Palace

Character sheet
Personal Trait: Omnipotent
Society Status: Ruler of the world
Slogan: Obey me, for I am thy Emperor!

Den verste (-beste) filmen! Empty
PostSubject: Re: Den verste (-beste) filmen!   Den verste (-beste) filmen! Icon_minitimeThu Apr 29, 2010 11:10 pm

Dude, du er på rett spor!
Og ja, jeg gav den jo en sterk 5'er! Er ikke det bra da? geek
(Sterk 5'er på så-dårlig-at-det-blir-bra skalaen seff)
Back to top Go down
https://famousthomas.forumotion.com
Sponsored content





Den verste (-beste) filmen! Empty
PostSubject: Re: Den verste (-beste) filmen!   Den verste (-beste) filmen! Icon_minitime

Back to top Go down
 
Den verste (-beste) filmen!
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
The Emperor's Palace :: Entertainment :: Movies-
Jump to: