The Emperor's Palace
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

The Emperor's Palace

The forum for everyone that consider themselves friends of Emperor Montezuma, to discuss everything between heaven and earth (and whatever else you may have in mind)
 
HomePortalSearchLatest imagesRegisterLog in

 

 Lock, Stock, and Two Smoking Barrels

Go down 
3 posters
AuthorMessage
Xpnz
Baron
Baron
Xpnz


Posts : 186
Join date : 2007-09-06
Age : 33
Location : In my godly chair or divine bed

Character sheet
Personal Trait: Too lazy for his own good
Society Status: On top of the world!
Slogan: Do nothing, gain everything!

Lock, Stock, and Two Smoking Barrels Empty
PostSubject: Lock, Stock, and Two Smoking Barrels   Lock, Stock, and Two Smoking Barrels Icon_minitimeWed Jul 01, 2009 12:57 am

Noken som har sett den? Såg den her om dagen, og eg syns den var veldig kul.

Filmen kom i 1999, og er skreve og regissert av Guy Ritchie så filmen er veldig lik Snatch (2000) og RocknRolla (2008) viss dåkke har sett dei.

Og Jason Statham i en film er jo grunn nok aleine til å sjå den Razz
Back to top Go down
http://www.sau.no
Montezuma
Grand Emperor
Grand Emperor
Montezuma


Posts : 246
Join date : 2007-09-06
Age : 36
Location : The Royal Imperial Palace

Character sheet
Personal Trait: Omnipotent
Society Status: Ruler of the world
Slogan: Obey me, for I am thy Emperor!

Lock, Stock, and Two Smoking Barrels Empty
PostSubject: Re: Lock, Stock, and Two Smoking Barrels   Lock, Stock, and Two Smoking Barrels Icon_minitimeWed Jul 01, 2009 1:08 am

Xpnz wrote:
Noken som har sett den? Såg den her om dagen, og eg syns den var veldig kul.

Filmen kom i 1999, og er skreve og regissert av Guy Ritchie så filmen er veldig lik Snatch (2000) og RocknRolla (2008) viss dåkke har sett dei.

He, he! Den høres bra ut! Snatch var jo en artig film, så hvis det ligner kan det godt hende dette er noe å se etter. Mye action da, eller?

Xpnz wrote:
Og Jason Statham i en film er jo grunn nok aleine til å sjå den Razz

Altså, her må jeg faktisk ærbødigest protestere. Jeg synes Statham er kul, greit nok. Han minner meg om en slags blanding mellom Dwayne "The Rock" Johnson og Bruce Willis. Men helt ærlig begynner jeg å bli lei av å se han på lerretet. Spesielt siden han (etter min erfaring i det minste) spiller noenlunde de samme karakterene i hver film. Han er flink i action og "snabba" kommentarer, men ikke noe særlig til skuespill IMHO. Men, men. Jeg skjønner at folk vil se han, og du er ikke alene om det.
Back to top Go down
https://famousthomas.forumotion.com
Xpnz
Baron
Baron
Xpnz


Posts : 186
Join date : 2007-09-06
Age : 33
Location : In my godly chair or divine bed

Character sheet
Personal Trait: Too lazy for his own good
Society Status: On top of the world!
Slogan: Do nothing, gain everything!

Lock, Stock, and Two Smoking Barrels Empty
PostSubject: Re: Lock, Stock, and Two Smoking Barrels   Lock, Stock, and Two Smoking Barrels Icon_minitimeWed Jul 01, 2009 1:22 am

Montezuma wrote:
helt ærlig begynner jeg å bli lei av å se han på lerretet. Spesielt siden han (etter min erfaring i det minste) spiller noenlunde de samme karakterene i hver film. Han er flink i action og "snabba" kommentarer, men ikke noe særlig til skuespill IMHO. Men, men. Jeg skjønner at folk vil se han, og du er ikke alene om det.


Ja han tar jo samme rollene heile tida og banker opp ALT for mange folk på en gang, og ja han er ikkje den beste skuespilleren, men det er og litt av grunnen til at eg digger han, fordi du sitter egentlig å berre ler av kor dumt det er. Det blir så bra toskete action at det blir bra, og Statham passer imo ypperlig til den typen roller.

Og du har hederlige unntak når det gjelder roller (Eg har ikkje den øverste!)

In the Name of the King: A Dungeon Siege Tale (2007)
Chaos (2005)

Chaos er vel kanskje ikkje så ulik men her spela han bad-guyen som ikkje er vanlig for han Razz
Back to top Go down
http://www.sau.no
skogmannen
Baron
Baron
skogmannen


Posts : 129
Join date : 2007-09-06
Age : 36
Location : far up your ARSE

Character sheet
Personal Trait: Vocabulary heavily infected by WoW
Society Status: Leader of Molvania
Slogan: Svein is a fool

Lock, Stock, and Two Smoking Barrels Empty
PostSubject: Re: Lock, Stock, and Two Smoking Barrels   Lock, Stock, and Two Smoking Barrels Icon_minitimeWed Jul 01, 2009 1:32 am

bare måten han går på er jo nok til å digge duden.
Back to top Go down
Montezuma
Grand Emperor
Grand Emperor
Montezuma


Posts : 246
Join date : 2007-09-06
Age : 36
Location : The Royal Imperial Palace

Character sheet
Personal Trait: Omnipotent
Society Status: Ruler of the world
Slogan: Obey me, for I am thy Emperor!

Lock, Stock, and Two Smoking Barrels Empty
PostSubject: Re: Lock, Stock, and Two Smoking Barrels   Lock, Stock, and Two Smoking Barrels Icon_minitimeWed Jul 01, 2009 1:42 am

Xpnz wrote:

Ja han tar jo samme rollene heile tida og banker opp ALT for mange folk på en gang, og ja han er ikkje den beste skuespilleren, men det er og litt av grunnen til at eg digger han, fordi du sitter egentlig å berre ler av kor dumt det er. Det blir så bra toskete action at det blir bra, og Statham passer imo ypperlig til den typen roller.

Ja, her er jeg veldig enig. Han er ypperlig til den type tåplige/urealistiske roller. Men ofte blir det nesten litt slitsomt synes jeg. Sånn som i Transporter 3, der jeg helt ærlig holdt på å sovne. Det var en dårlig film imho.

Xpnz wrote:

Og du har hederlige unntak når det gjelder roller (Eg har ikkje den øverste!)

In the Name of the King: A Dungeon Siege Tale (2007)
Chaos (2005)

Chaos er vel kanskje ikkje så ulik men her spela han bad-guyen som ikkje er vanlig for han Razz

Mulig det, har ikke sett noen av dem. Har hørt at In the name of the king var dårlig da, men det er ikke så overraskende. Når ble det en god idé å lage en film ut av et spill?

skogmannen wrote:

bare måten han går på er jo nok til å digge duden.

Ha, ha! Ja, sånn kan man også si det. Velkommen tilbake, Mr. Skogmann! Smile
Back to top Go down
https://famousthomas.forumotion.com
Xpnz
Baron
Baron
Xpnz


Posts : 186
Join date : 2007-09-06
Age : 33
Location : In my godly chair or divine bed

Character sheet
Personal Trait: Too lazy for his own good
Society Status: On top of the world!
Slogan: Do nothing, gain everything!

Lock, Stock, and Two Smoking Barrels Empty
PostSubject: Re: Lock, Stock, and Two Smoking Barrels   Lock, Stock, and Two Smoking Barrels Icon_minitimeWed Jul 01, 2009 1:47 am

Montezuma wrote:

Ja, her er jeg veldig enig. Han er ypperlig til den type tåplige/urealistiske roller. Men ofte blir det nesten litt slitsomt synes jeg. Sånn som i Transporter 3, der jeg helt ærlig holdt på å sovne. Det var en dårlig film imho.

Ja kan være einig der, men det var kjekt med Robert Knepper som snakka 100% glatt amerikansk, i motsetning til Prison Break der han har dialekt. Var uvandt på en tøff måte

Men Transporter 2 hadde jo verdens DÅRLIGASTE handling da... herregud, actionfilmer med mexicanske dopkonger eller dødelige virus, eller som i T2 i kombinasjon er jo berre *snoooooork*

Og den scena i T2 der han har bombe under bilen, og plutselig på magisk vis finner et perfekt hopp, hopper dritlangt, hekter bomba HELT perfekt på kroken, og lander, igjen HELT perfekt.... altså.... det er greit med idiotisk action men....KOM IGJEN!
Back to top Go down
http://www.sau.no
Montezuma
Grand Emperor
Grand Emperor
Montezuma


Posts : 246
Join date : 2007-09-06
Age : 36
Location : The Royal Imperial Palace

Character sheet
Personal Trait: Omnipotent
Society Status: Ruler of the world
Slogan: Obey me, for I am thy Emperor!

Lock, Stock, and Two Smoking Barrels Empty
PostSubject: Re: Lock, Stock, and Two Smoking Barrels   Lock, Stock, and Two Smoking Barrels Icon_minitimeWed Jul 01, 2009 1:56 am

Xpnz wrote:


Ja kan være einig der, men det var kjekt med Robert Knepper som snakka 100% glatt amerikansk, i motsetning til Prison Break der han har dialekt. Var uvandt på en tøff måte

Men Transporter 2 hadde jo verdens DÅRLIGASTE handling da... herregud, actionfilmer med mexicanske dopkonger eller dødelige virus, eller som i T2 i kombinasjon er jo berre *snoooooork*

Og den scena i T2 der han har bombe under bilen, og plutselig på magisk vis finner et perfekt hopp, hopper dritlangt, hekter bomba HELT perfekt på kroken, og lander, igjen HELT perfekt.... altså.... det er greit med idiotisk action men....KOM IGJEN!

Ja, nettopp. Altså, én ting er å strekke litt på realismen og ofre litt av det til fordel for god action. Men vi ser jo ikke på science-fiction heller! Dessuten, jeg er den typen som irriterer meg over at hovedpersoner er superhelter (med mindre de faktisk er det) som får til alt uten en skramme. Jeg liker at man får utfordringer og har svakheter, og ofte er Statham en slik superdude som tar alt på strak arm (god med damer, våpen, kamp, bil, snappy comments,...... snork)
Back to top Go down
https://famousthomas.forumotion.com
Xpnz
Baron
Baron
Xpnz


Posts : 186
Join date : 2007-09-06
Age : 33
Location : In my godly chair or divine bed

Character sheet
Personal Trait: Too lazy for his own good
Society Status: On top of the world!
Slogan: Do nothing, gain everything!

Lock, Stock, and Two Smoking Barrels Empty
PostSubject: Re: Lock, Stock, and Two Smoking Barrels   Lock, Stock, and Two Smoking Barrels Icon_minitimeWed Jul 01, 2009 2:02 am

Igjen... toske-action Razz Men nok om det.

Det som er så bra med "Lock, Stock....", "Snatch", og "The Bank Job" er at han absolutt ikkje er en superdude, men heller en average... tulling, og handlinga i desse filmane er så genialt komme på og laga at du berre sitter og ler, kun avbrutt av "DOOOOOH"! geek
Back to top Go down
http://www.sau.no
Montezuma
Grand Emperor
Grand Emperor
Montezuma


Posts : 246
Join date : 2007-09-06
Age : 36
Location : The Royal Imperial Palace

Character sheet
Personal Trait: Omnipotent
Society Status: Ruler of the world
Slogan: Obey me, for I am thy Emperor!

Lock, Stock, and Two Smoking Barrels Empty
PostSubject: Re: Lock, Stock, and Two Smoking Barrels   Lock, Stock, and Two Smoking Barrels Icon_minitimeWed Jul 01, 2009 2:08 am

Xpnz wrote:
Igjen... toske-action Razz Men nok om det.

Det som er så bra med "Lock, Stock....", "Snatch", og "The Bank Job" er at han absolutt ikkje er en superdude, men heller en average... tulling, og handlinga i desse filmane er så genialt komme på og laga at du berre sitter og ler, kun avbrutt av "DOOOOOH"! geek

isåfall høres det ut som en bra film å se! Very Happy
Back to top Go down
https://famousthomas.forumotion.com
Xpnz
Baron
Baron
Xpnz


Posts : 186
Join date : 2007-09-06
Age : 33
Location : In my godly chair or divine bed

Character sheet
Personal Trait: Too lazy for his own good
Society Status: On top of the world!
Slogan: Do nothing, gain everything!

Lock, Stock, and Two Smoking Barrels Empty
PostSubject: Re: Lock, Stock, and Two Smoking Barrels   Lock, Stock, and Two Smoking Barrels Icon_minitimeWed Jul 01, 2009 2:32 am

Absolutt Smile

Er helt imponert over Guy Ritchie som klarer å lage sånne filmer og sånne handlinger. Det er helt fantastisk godt funne på imo at eg blir kjempeimponert
Back to top Go down
http://www.sau.no
Sponsored content





Lock, Stock, and Two Smoking Barrels Empty
PostSubject: Re: Lock, Stock, and Two Smoking Barrels   Lock, Stock, and Two Smoking Barrels Icon_minitime

Back to top Go down
 
Lock, Stock, and Two Smoking Barrels
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
The Emperor's Palace :: Entertainment :: Movies-
Jump to: