The Emperor's Palace
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

The Emperor's Palace

The forum for everyone that consider themselves friends of Emperor Montezuma, to discuss everything between heaven and earth (and whatever else you may have in mind)
 
HomePortalSearchLatest imagesRegisterLog in

 

 IIIIIIIIIIIIISTID 3

Go down 
4 posters
AuthorMessage
Xpnz
Baron
Baron
Xpnz


Posts : 186
Join date : 2007-09-06
Age : 33
Location : In my godly chair or divine bed

Character sheet
Personal Trait: Too lazy for his own good
Society Status: On top of the world!
Slogan: Do nothing, gain everything!

IIIIIIIIIIIIISTID 3 Empty
PostSubject: IIIIIIIIIIIIISTID 3   IIIIIIIIIIIIISTID 3 Icon_minitimeWed Jul 01, 2009 12:45 am

for et herlig gjensyn detta skal bli! Men sitter med en sånn følelse at detta blir noke halvferdig tull...

Kva trur dykk? Razz
Back to top Go down
http://www.sau.no
Montezuma
Grand Emperor
Grand Emperor
Montezuma


Posts : 246
Join date : 2007-09-06
Age : 36
Location : The Royal Imperial Palace

Character sheet
Personal Trait: Omnipotent
Society Status: Ruler of the world
Slogan: Obey me, for I am thy Emperor!

IIIIIIIIIIIIISTID 3 Empty
PostSubject: Re: IIIIIIIIIIIIISTID 3   IIIIIIIIIIIIISTID 3 Icon_minitimeWed Jul 01, 2009 12:58 am

Xpnz wrote:
for et herlig gjensyn detta skal bli! Men sitter med en sånn følelse at detta blir noke halvferdig tull...

Kva trur dykk? Razz

Vet du hva?
Jeg er faktisk veldig skeptisk. Synes at 2'ern var noe...nja... skuffende. Vet ikke helt. Lo ikke så mye som jeg håpte på. Og her om dagen så jeg trailer'n til 3'ern. Jeg bare humret såvidt. Frykter at dette blir, som du skriver, halvferdig tull.

Men, men. Det er jo lov å håpe. Jeg vil jo helst at det skal være verd å se. Men når komedier begynner å komme opp i trilogier, da er det sjeldent ting slår an altså...
Back to top Go down
https://famousthomas.forumotion.com
SBSEAMFilms




Posts : 1
Join date : 2009-07-01
Age : 31
Location : Voss

IIIIIIIIIIIIISTID 3 Empty
PostSubject: Re: IIIIIIIIIIIIISTID 3   IIIIIIIIIIIIISTID 3 Icon_minitimeWed Jul 01, 2009 1:01 am

Tror Istid 3 vil bli en artig film, kanskje ikke den beste i serien. Eneren er den beste, men får jo se om de klarer å heve seg over det. Håper de fortsatt har den samme geniale humoren som de hadde i den første filmen. Men vil ikke håpe for mye, oppfølgere blir stort sett halvferdige, som dere sier.

(PS! er ny på forumet, ikke dømm meg enda! Razz)


Last edited by SBSEAMFilms on Wed Jul 01, 2009 1:15 am; edited 1 time in total
Back to top Go down
https://www.youtube.com/user/SBSEAMFilms
Xpnz
Baron
Baron
Xpnz


Posts : 186
Join date : 2007-09-06
Age : 33
Location : In my godly chair or divine bed

Character sheet
Personal Trait: Too lazy for his own good
Society Status: On top of the world!
Slogan: Do nothing, gain everything!

IIIIIIIIIIIIISTID 3 Empty
PostSubject: Re: IIIIIIIIIIIIISTID 3   IIIIIIIIIIIIISTID 3 Icon_minitimeWed Jul 01, 2009 1:14 am

Ja når det blir trilogier blir det jo ofte ganske tullete men det er jo og dei som klarer å faktisk ta seg sammen og lage noke som faktisk er nytt og veldig bra, og det er den effekten eg håper på.

Beste eksempelet eg kjem på er Fast and Furious 4. Ja det er ollke den beste filmen men den var no jaggu beire enn 2 Fast 2 Furious og Tokyo Drift!

Og du fekk tydelig følelsen av at her har dei virkelig skjerpa seg. Det fekk i alle fall eg
Back to top Go down
http://www.sau.no
Montezuma
Grand Emperor
Grand Emperor
Montezuma


Posts : 246
Join date : 2007-09-06
Age : 36
Location : The Royal Imperial Palace

Character sheet
Personal Trait: Omnipotent
Society Status: Ruler of the world
Slogan: Obey me, for I am thy Emperor!

IIIIIIIIIIIIISTID 3 Empty
PostSubject: Re: IIIIIIIIIIIIISTID 3   IIIIIIIIIIIIISTID 3 Icon_minitimeWed Jul 01, 2009 1:27 am

Xpnz wrote:
Ja når det blir trilogier blir det jo ofte ganske tullete men det er jo og dei som klarer å faktisk ta seg sammen og lage noke som faktisk er nytt og veldig bra, og det er den effekten eg håper på.

Beste eksempelet eg kjem på er Fast and Furious 4. Ja det er ollke den beste filmen men den var no jaggu beire enn 2 Fast 2 Furious og Tokyo Drift!

Og du fekk tydelig følelsen av at her har dei virkelig skjerpa seg. Det fekk i alle fall eg

Har ikke sett den nye Fast and Furious enda. Then again, har bare sett 1'ern og Tokyo Drift. Men ser poenget ditt. Det er mulig at Istid 3 blir en bra film. Men jeg tror altså ikke det. Vi får se, som skrevet.

SBSEAMFilms wrote:

(PS! er ny på forumet, ikke dømm meg enda! Razz)
Forhåndsdømming er forbudt på dette forumet! Very Happy Men hvorfor kaller du deg det samme som på Youtube? scratch
Back to top Go down
https://famousthomas.forumotion.com
Xpnz
Baron
Baron
Xpnz


Posts : 186
Join date : 2007-09-06
Age : 33
Location : In my godly chair or divine bed

Character sheet
Personal Trait: Too lazy for his own good
Society Status: On top of the world!
Slogan: Do nothing, gain everything!

IIIIIIIIIIIIISTID 3 Empty
PostSubject: Re: IIIIIIIIIIIIISTID 3   IIIIIIIIIIIIISTID 3 Icon_minitimeSat Jul 04, 2009 1:11 am

Well i have now officially seen the movie at Førde Kino (witch incredibly did not stop, get blurry, or start rolling across the screen!) and my verdict is....

It was actually pretty viewable, and definitely better than Ice Age 2: The Meltdown.

While it cannot compare to Ice Age 1, the movie was actually quite fun and entertaining.

Though the creators seem to have forgotten one important rule: "Det enkle er ofte det beste"
Everything in the movie is exaggerated extremely to make it entertaining. Imagine you get a waaay to big cake for dessert, and even then you have to eat it with everything you can get of topping and... extra sugar.

While this sort of works in it's own way, sometimes you get the feeling that it's just too much
Don't get me wrong. As i said, the movie is quite entertaining and good, it's just that sometimes it "takes off" Razz

Anyone else seen it yet?
Back to top Go down
http://www.sau.no
Xpnz
Baron
Baron
Xpnz


Posts : 186
Join date : 2007-09-06
Age : 33
Location : In my godly chair or divine bed

Character sheet
Personal Trait: Too lazy for his own good
Society Status: On top of the world!
Slogan: Do nothing, gain everything!

IIIIIIIIIIIIISTID 3 Empty
PostSubject: Re: IIIIIIIIIIIIISTID 3   IIIIIIIIIIIIISTID 3 Icon_minitimeThu Jul 09, 2009 11:08 pm

vel Skogmannen og Montezuma... endelig dom over filmen? Smile

*kjekt å veksle mellom engelsk og norsk ja.... ^^,*
Back to top Go down
http://www.sau.no
Montezuma
Grand Emperor
Grand Emperor
Montezuma


Posts : 246
Join date : 2007-09-06
Age : 36
Location : The Royal Imperial Palace

Character sheet
Personal Trait: Omnipotent
Society Status: Ruler of the world
Slogan: Obey me, for I am thy Emperor!

IIIIIIIIIIIIISTID 3 Empty
PostSubject: Re: IIIIIIIIIIIIISTID 3   IIIIIIIIIIIIISTID 3 Icon_minitimeFri Jul 10, 2009 4:27 pm

Jo altså; den var verd å se, definitivt. Men samtidig synes jeg det var mye tomgang her. Han Buck synes jeg var litt bob-bob; tidvis morsom, men stort sett slitsom og med mange klisje-setninger. Jeg lo liksom ikke så mye i løpet av filmen rett og slett. Det var få overraskelser, og enkelte ganger kunne jeg til og med forutsi hvordan en situasjon skulle arte seg.
Gir filmen en svak 4'er. Cool

Og de to rottebrødrene var bare irriterende Evil or Very Mad
Back to top Go down
https://famousthomas.forumotion.com
Xpnz
Baron
Baron
Xpnz


Posts : 186
Join date : 2007-09-06
Age : 33
Location : In my godly chair or divine bed

Character sheet
Personal Trait: Too lazy for his own good
Society Status: On top of the world!
Slogan: Do nothing, gain everything!

IIIIIIIIIIIIISTID 3 Empty
PostSubject: Re: IIIIIIIIIIIIISTID 3   IIIIIIIIIIIIISTID 3 Icon_minitimeSun Jul 19, 2009 3:51 am

Ja, det var dei for så vidt i toeren og, sammen med den HORRIBLE ideen om at Ellie skulle ha det for seg å være pungrotte... greit ho skal være litt ko-ko, men var det seriøst det beste dei kom på?

Og en ting som Zinet merka seg som eg og merka meg når eg tenkte meg om Razz ... kor va Sid i den filmen?! No Alt han gjorde va å henge i kjeften på en dinosaur.... Er liksom han som skal drive humoren, ikkje noke pungrotter eller ei eller anna gal rotte fra en underverden.... Neutral

Tenk om dei kunne sette seg ned og lage ei sterk handling for en gangs skyld, istedenfor å proppe inn mest mulig galskap-spesialeffekt-tull på altfor lita tid? Som i film nr 1, der hadde dei ei god og fin handling med akkurat passe mix av seriøsitet og humor.

Litt trist side med Hollywood, ser det i ALLE andre suksesser og, oppfølgerane blir berre proppa fulle av spesialeffekta for å dekke over ei vaklande handling som er dytta ut fort som f*** for å tjene peng... TRIST No
Back to top Go down
http://www.sau.no
skogmannen
Baron
Baron
skogmannen


Posts : 129
Join date : 2007-09-06
Age : 36
Location : far up your ARSE

Character sheet
Personal Trait: Vocabulary heavily infected by WoW
Society Status: Leader of Molvania
Slogan: Svein is a fool

IIIIIIIIIIIIISTID 3 Empty
PostSubject: Re: IIIIIIIIIIIIISTID 3   IIIIIIIIIIIIISTID 3 Icon_minitimeSun Aug 16, 2009 4:37 pm

dårlig på norsk.
Back to top Go down
Sponsored content





IIIIIIIIIIIIISTID 3 Empty
PostSubject: Re: IIIIIIIIIIIIISTID 3   IIIIIIIIIIIIISTID 3 Icon_minitime

Back to top Go down
 
IIIIIIIIIIIIISTID 3
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
The Emperor's Palace :: Entertainment :: Movies-
Jump to: