The Emperor's Palace
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

The Emperor's Palace

The forum for everyone that consider themselves friends of Emperor Montezuma, to discuss everything between heaven and earth (and whatever else you may have in mind)
 
HomePortalSearchLatest imagesRegisterLog in

 

 jau, doping neste.

Go down 
3 posters
AuthorMessage
skogmannen
Baron
Baron
skogmannen


Posts : 129
Join date : 2007-09-06
Age : 36
Location : far up your ARSE

Character sheet
Personal Trait: Vocabulary heavily infected by WoW
Society Status: Leader of Molvania
Slogan: Svein is a fool

jau, doping neste. Empty
PostSubject: jau, doping neste.   jau, doping neste. Icon_minitimeWed Nov 07, 2007 2:50 am

jau, doping neste.

med alt snakket om doping innen sykkelsporten som dere andre sikkert ikkje har fått med dere så, tenkte eg vi kunne ta den diskusjonen og.

i dag valgte enda en person å innrømme at han hadde brukt doping, han vart tatt under tour de france, etter at han krasja i en tilskuer. lol! .

OG han sykla" i det tyske laget. t-mobile, tidligare kjent som team telekom, men bjarne riis/ulrich osv, der hele rekka har innrømt doping. så no har den sponsoren "deutsche telekom" tenkt å trekke seg som sponsor, og det kan være slutten for enda et sykkellag.

men ferdig med historien, som dere kanskje vet er eg ekstremt god til å skrive om ting som ikkje har noe med "topicen" å gjøre i hele tatt. lol!

doping er ulovlig, det suger og alt det der, men hva syns dere om straffer, måten dei blir behandla osv, og hva det gjør med dei forskjellig sportene, det er jo ikkje bare i sykling det blir brukt.

eg personlig gir godt faen i gamlekara, sjølv om folk som erik zabel fortsatt sykler på toppniva, sjølv om han innrømmet at han brukte doping for 10årsiden. han fikk ingen straff, mens dei som blir tatt no, får vel 2års utestengelse. han som vant VM for litt over 1måned siden fikk jo startnekt av ledelsen av VM, men vart pressa av lederen i UCI, internasjonale sykkelforbundet. han har aldri hatt en positiv dopingprøve. mens danilo di luca, som vant årets 2største løp, og ledet "sykkelligaen" (husker ikkje navnet) fikk nettopp 3måneders utestengelse og tapte den, fordi han hadde en uvanlig prøve. ikkje positiv.

okey, no glømte eg ka eg skulle fram til igjen, og bare sulleskriver. men poenget mitt er, sånn som det ser ut, så har jo alle dei beste dei siste åra blitt tatt for doping, utenom Lance armstrong, som vant TDF 7år på rad. CA 6 av 10 av verdens beste dei siste 5åra har blitt tatt for doping. er det påtide meg strengere straff? som utestengelse på livstid? for det ser jo ut som doperne lurer dopingjegerne trill rundt. men da til di som har positiv a prøve. dei får sparken på laget, må betale tilbake 1årslønn og blir utestrengt på livstid, og så poof, negativ B prøve og blir frikjent.

whatever- GUD ER STOR GUD ER STOR GUD ER STOR!!!!!
Back to top Go down
Xpnz
Baron
Baron
Xpnz


Posts : 186
Join date : 2007-09-06
Age : 33
Location : In my godly chair or divine bed

Character sheet
Personal Trait: Too lazy for his own good
Society Status: On top of the world!
Slogan: Do nothing, gain everything!

jau, doping neste. Empty
PostSubject: Re: jau, doping neste.   jau, doping neste. Icon_minitimeThu Nov 08, 2007 9:28 am

Tour de Dop.....

Utesteng alle på livstid fra ALLE profesjonelle sykkelløp og innfør dopingtest rett etter kver etappe og på kvelden en gang.

OG BANK DET INNI SKALLENE PÅ DUSTANE AT DET ER MULIG Å VINNE PÅ ÆRLIG VIS OG!
Back to top Go down
http://www.sau.no
keshir
Clan Chief
Clan Chief
keshir


Posts : 36
Join date : 2007-09-09
Location : on holyday in my mind

Character sheet
Personal Trait: Thinks he is a step more badass than Chuck Norris
Society Status: Milkman
Slogan: If you can’t dazzle with brilliance, baffle with bullshit

jau, doping neste. Empty
PostSubject: Re: jau, doping neste.   jau, doping neste. Icon_minitimeFri Nov 09, 2007 12:10 am

hehehe sykkel sporten er blitt en doping sport. kan nesten ikkje kalle det en sport lenger
En konkuranse kanskje, men da er det ikkje en konkuranse om kem kommer i mål først, men kem klarer å skjule dopinga si lengst. heheheh Ove er sikkert neste mann som blir tatt.

Tour de France
Doping in France

dritt sport med andre ord. ingen mannfolk med sjølvrespekt drive med den doping sporten der. de kan ikkje bli kalle idrettsmenn i det heile tatt. Eneste bra med sporten e Over Drive, som er en anime altså ficton og et ideal som sykkling ikkje kan oppnå fordi de ligger nedi kloaken med alt dritet sitt
Back to top Go down
skogmannen
Baron
Baron
skogmannen


Posts : 129
Join date : 2007-09-06
Age : 36
Location : far up your ARSE

Character sheet
Personal Trait: Vocabulary heavily infected by WoW
Society Status: Leader of Molvania
Slogan: Svein is a fool

jau, doping neste. Empty
PostSubject: Re: jau, doping neste.   jau, doping neste. Icon_minitimeFri Nov 09, 2007 1:51 am

over drive=mye det samme som eg og ove driver med, så ka faen du klager på.
Back to top Go down
Xpnz
Baron
Baron
Xpnz


Posts : 186
Join date : 2007-09-06
Age : 33
Location : In my godly chair or divine bed

Character sheet
Personal Trait: Too lazy for his own good
Society Status: On top of the world!
Slogan: Do nothing, gain everything!

jau, doping neste. Empty
PostSubject: Re: jau, doping neste.   jau, doping neste. Icon_minitimeFri Nov 09, 2007 7:28 pm

keshir wrote:
En konkuranse kanskje, men da er det ikkje en konkuranse om kem kommer i mål først, men kem klarer å skjule dopinga si lengst.

korrekt
Back to top Go down
http://www.sau.no
Sponsored content





jau, doping neste. Empty
PostSubject: Re: jau, doping neste.   jau, doping neste. Icon_minitime

Back to top Go down
 
jau, doping neste.
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
The Emperor's Palace :: Everything and nothing :: The spam forum-
Jump to: